Email marketing
kurzus
webshopoknak

SZEREZZ 30-50%-al több bevételt a webshopod számára ANÉLKÜL, hogy a gatyád is rámenne a Facebook, Google és TikTok hirdetésekre.

Állítsd össze email marketinged, ami automatikusan és kiszámíthatóan hozza neked az extra bevételt hónapról hónapra.

Néhányan az ügyfeleink közül, akik megbíztak már bennünk:

Az ügynökségünk több, mint 50 iparágban 10000+ hirdetési kampányt menedzselt már le több, mint 100.000.000 forint értékben

Ezek közül neked is ismerős valamelyik állítás?


A fizetett hirdetések hozzák a webshopod bevételének nagy részét, te pedig csak ücsörögsz több ezer email címen, és nem kezdesz velük semmit. Talán még fizetsz is egy email szoftverért, amit alig használsz.

Az email marketing nincs bekötve a webshopodba, hogy támogassa a fizetett hirdetési stratégiád.
Ez pengeélen táncolás, ugyanis a hirdetések folyamatosan drágulnak, ami a megtérülést csökkenti.

Nagyon sok pénzt költöttél arra, hogy új vásárlókat szerezz, de teljesen figyelmen kívül hagyod, hogy megnöveld a vásárlók "vásárlói életút értékét". Ezzel rengeteg bevételtől esel el.

Engedd meg, hogy feltegyek egy kérdést…

Ha a Facebook vagy a Google ma úgy dönt, hogy leállítja a hirdetési fiókodat, továbbra is fog működni a vállalkozásod? Továbbra is képes leszel bevételt generálni?

…Talán túl sokat támaszkodsz fizetett hirdetésekre?

#1 probléma a FB, Google és hasonló platformokkal, hogy drágulnak… ez miért is érint téged?

Ahogy egyre több vállakozás kényszerül online hirdetésre, a Facebook hirdetési platformja vagy a Google hirdetési platformja elárasztódik más versenytársakkal. 💰💰

A versenytársakkal semmi probléma nincs. Az ő megjelenésük azt jelenti, hogy pénz van a piacodon, de ez azt is jelenti, hogy egyre nehezebb lesz megkülönböztetni magad más vállalkozásoktól.
Tegyük fel, hogy a Google-on fizetsz egy kattintásért. A vásárló 60 opciót kap azonos termékre vagy szolgáltatásra. Sok e-kereskedelemmel foglalkozó vállalkozó nem látja át, hogy több versenytárssal is küzd egyszerre. Ha a vásárlónak van 10 ezer forintja, eldönti, hogy kinél költi el. Nem fogja ezt az összeget többször kiadni ugyanarra a termékre.

Ha hirdetésekre költesz, használd ki a látogatókban rejlő potenciált. Ha 3%-os konverziós arányod van, az azt jelenti, hogy 100 látogatóból 97 nem vásárol tőled, de neked kell fizetned értük. Mit szólnál, ha ezek a látogatók később mégis vásárlókká válnának, és ezáltal javulna vállalkozásod helyzete?

Nézzük, hogy miből áll az email marketing kurzus:

Email Marketing Alapok

Elmélet nélkül nincs gyakorlat. Tévhitek az email marketinggel kapcsolatban, a legfontosabb mérőszámok, Klaviyo email marketing szoftver alapjai. Az email szerkesztő bemutatása, szegmentálás és listák kialakítása (képernyőmegosztással), automatizmusok vs hírlevelek.

Vevőszerző automatizmusok

Automatikus pénztermelő gépek anélkül, hogy neked dolgoznod kéne. Üdvözlő automatizmus, kosárelhagyó automatizmus, termékelhagyó automatizmus.

Vevőmegtartó automatizmusok

Egy új vevő megszerzése mindig drágább, mint a meglévőkből profitálni. Vásárlás utáni automatizmusok, vevő visszanyerő automatizmus, vevő upsell automatizmus és listatisztító, leiratkozó automatizmus működése a gyakorlatban.

Hírlevél stratégia

A hírlevelezés 20%-a az összekattingatás, 80% a stratégia. Mikor, milyen kampányokat csinálj, hogy maximalizáld a profitod. Sima szöveges emaileket vagy designos emaileket használj? Promóciós kampányok lebonyolítása, bejelentő "launch" kampányok, ünnephez kötött időszakos kampányok, értékes tartalmak kiküldése a bizalomnövelésért.

Listaépítés

Így növeld a listád méretét hatékonyan, hiszen sokszor a mennyiségben van a minőség.

Mi is kerüljön az emailbe?

Van olyan email formula, ami jobban konvertál az átlagnál? A jó hírem: van. Mutatom, hogyan írj olyan emailt, ami el is ad.

Bónusz #1: Ütős Black Friday stratégia

Ütős kampánystratégia nem csak Black Fridayre.

Bónusz #2: A/B tesztelj úgy, mint a profik

Egy átfogó tudásanyag arról, hogy miként tesztelj úgy, mint a legmenőbb webshopok tulajdonosai anélkül, hogy napokat kelljen agyalnod a lehetőségeken.

Bónusz #3: Tartalomnaptár hírlevelekhez

Ajándék tartalomnaptár sablon értelmező videóval, amivel összerakhatod saját kampánystratégiád.

Az email marketing kurzusban:

KINEK AJÁNLOM EZT A KURZUST?

Azoknak a webshop tulajdonosoknak…

fejlődés

akik sikeres email kampányokat szeretnének indítani webshopjuk számára.

profit

akik szeretnének több profitot kihozni a digitális marketing erőfeszítéseikből.

marketing

akiknek stagnáló email listájuk van, és eddig elhanyagolták az emailt mint marketing csatornát.

Nem számít, hogy a Woocommerce-t, Shopify-t vagy UNAS-t használsz. Minden olyan vállalkozásnak, amely online végez tevékenységet, szüksége van egy e-mail listára. Ezt előbb vagy utóbb be kell látnod.

Mit írtak mások, akik már végeztek nálunk tanfolyamot?

Vélemények vállalkozóktól, marketingesektől, kezdőktől és haladóktól.​

Mózes Tamás Facebook kurzusa egy rendkívül részletes, minden egyes apró beállításra kitérő, hozzá nem értőknek is egyszerűen megérthető, megfelelő tempójú tananyag. 100%-ban gyakorlatias, nincs benne semmilyen használhatatlan információ. Nagyon tetszik, hogy könnyen visszakereshetőek a témák. A tananyag mennyisége nem kevés, sok idő kell, hogy elsajátítsa valaki a nulláról, de megéri, hiszen profin fog tudni hirdetni - önerőből. Kisvállalkozásnál ez nagyon nem mindegy anyagilag. Nem kezdő szintről indultam, de voltak olyan témák, amelyeknek hiába néztem utána a neten, vagy volt szó róla online tananyagban, illetve tanfolyamon, Tamás videói alapján értettem meg tökéletesen (pl. URL paraméterezés, eredmények mérése). Nagyon sok új dolgot tanultam. Eddig is tudtam a Facebookon hirdetést készíteni, de Tamás kurzusa után sokkal tudatosabban és eredményesebben fogom tudni ezt megtenni.

67386084_2444803058888920_2186222238670258176_n
Balázs Szilvia

Ügyvezető, kavebolt.net

Teljesen kezdő vállalkozóként már rengeteg energiát fektettem a Facebook hirdetések megismerésébe, de még így is sok bizonytalanság maradt bennem. Valahogy nem állt össze rendszerként bennem az egész, ezért egy ideje már nem is hirdetek. Viszont nem szerettem volna feladni a hirdetések használatát, ezért is vágtam bele a kurzusba, amikor megjelent. Tamás számomra teljesen érthetően és mindenre kiterjedően elmagyarázza az összes lépését a hirdetéskezelésnek. Én magam azért is szerettem volna elvégezni ezt a kurzust, mert azt gondolom akkor is fontos megérteni a hirdetések működését, ha esetleg a későbbiekben szeretném kiszervezni. Így konkrétan el tudom majd mondani, milyen céljaim vannak a hirdetésekkel. Nem szeretnék abba a hibába esni, hogy nem értek hozzá, hiszen a saját tevékenységemhez más sem fog jól érteni. Már van egy biztos szakmai hátterem, ha kérdésem merülne fel.

BojtiAndrea
Bojti Andrea

Klinikai gyermek- és ifjúságpszichológus, a Gyermekpszichológus BLOG szerzője.

Ezt a kurzust mindenkinek ajánlom, aki szeretné kiismerni magát a Facebook hirdetések labirintusában. Tamásnak nagyon széleskörű, meggyőző tudása van a témában, de ez önmagában nem lenne elég. Úgy tudja átadni a tudást, hogy az is megérti, akinek nincs a témában sok ismerete, azaz teljesen kezdő. Egy ideje van már saját FB üzleti oldalam, fizetett hirdetéseket is csináltam már, de csak amatőr módon, követve a rendszer utasításait. Úgy érzem, a tanfolyam után sokkal tudatosabban, célzottabban, jobban tudom majd használni a FB adta lehetőségeket, így hatékonyabbak lesznek a hirdetéseim. Köszönöm!

kinselladora
Kinsella Dóra

Home stager, a Home Staging a díszpárnákon túl alapítója

Szeretem önállóan kezelni a honlapomat és a Facebook oldalaimat. Évekkel ezelőtt már tanultam arról, hogy hogyan kell hirdetni, de a próbálkozásaim során mindig azt éreztem, hogy csak vaktában lövöldözök, és a várt eredmények is elmaradtak, ráadásul azóta annyi minden változott... Tamás hihetetlenül aprólékosan - 6 órán keresztül - vezet végig a FB hirdetések útvesztőjében, elmagyarázza, megmutatja, hogy mit hol és hogyan érdemes beállítani, és hogy mire kell külön odafigyelni. Biztos vagyok benne, hogy nem ablakon kidobott pénz lesz, amit erre fordítok, így már működni fognak a hirdetéseim, és könnyen rám találnak az álom-ügyfeleim. Nagyon pozitív az is, hogy bármikor visszanézhetem az anyagokat, és Tamáshoz ezután is fordulhatok segítségért, ha bárhol elakadnék. Nagyon köszönöm, Tamás!

43880410_181389956095177_4323835622327320576_n
Juhász-Fodor Tímea

Fotós, Juhász-Fodor Tímea Photography

Hogy jól választottam a képzéseddel, azt már az első pár rövidebb videó után nyugtáztam. Amikor pedig a hosszabb és részletes minden apró kérdést megválaszoló részekhez jutottam. Rájöttem, ez a legrészletesebb Facebook tréning a három közül amit eddig vásároltam. Ettől a tréningtől így megkaptam az érzést hogy képes vagyok rá,és a tudást is hozzá. És köszönöm a lehetőséget hogy, írhatok neked ha elakadok valahol a tréningben.

Untitled Design (1)
Glonczi János

CEO, jotakaritas.hu

A hirdetés mindig is "sötét ló" volt számomra. A videók segítségével viszont sokkal egyértelműbbé váltak a dolgok. A korábbi félelmem eltűnt, és kíváncsiság lépett a helyébe. A videók jól követhetőek, a beállítások sokkal könnyebbek így, hogy látom, mikor hova kell kattintanom, mit kell látnom. Jó érzés volt, hogy mindent azonnal ki is tudtam próbálni. Tamáshoz ezután is fordulhatok segítségért, ha bárhol elakadnék. Nagyon köszönöm, Tamás!

szaboe
Szabó Eszter

Klinikai szakpszichológus

Miért vannak halálra ítélve azok a webshopok, amelyek nem használnak konzisztens email marketinget?

A fizetett hirdetési csatornákon, mint például a Facebookon, olyan milliárdos cégek is jelen vannak, akik azonos hirdetési területen hirdetnek, mint te. Mitöbb, hajlandóak veszteséggel is “vásárolni” maguknak egy vevőt.

Ez azt jelenti, hogy nem szükséges 3-4x-os ROAS (vagyis a hirdetési kiadások megtérülése) az ő kampányaikban a túléléshez. Hajlandóak veszteséget vállalni, megszerezni a vásárlót, majd 6-12 hónapot várni, hogy a pénzt visszatermelje az adott vásárló.


Te vajon készen állsz erre?
Elbírja a vállalkozásod ezt a kockázatot?



Magyarországon a KKV-k 99%-a ezt nem engedheti meg magának.
Ez az oka annak, hogy legtöbbjük nem marad fenn.
Ez az oka annak, hogy legtöbbjük sosem fogja látni a következő növekedési szakaszt.

Hogyan tudsz innen nyerő helyzetbe kerülni? 🏆🏆 Hatékonyabb megoldásokat kell találni, hogy hosszabb idő alatt több értéket nyerjünk ki a vásárlóinkból, így fog tudni fenntartható maradni a vállalkozás.

Az email marketing az ügyfélmegtartási stratégiák egyetlen módja, hogy újból eljussunk a vásárlók elé, és több értéket nyerjünk ki belőlük. Mindez anélkül történik, hogy extra költséget jelentene a vállalkozásunknak, ellentétben a remarketing hirdetésekkel.

Ha jól és következetesen csinálod, az email, mint marketing csatorna további 30-50%-kal növelheti a webshopod teljes bevételét.

Képzeld el, hogy havonta 10 millió forintot keresel, és ebből 3 millió forintot kizárólag az email marketing eredményez, reklámköltségek nélkül.

Belenéznél egy konkrét videóba?
Győződj meg a kurzus minőségéről!

Ezért KELL megtanulnod az email marketinget

Ki fog megtanítani sikeres email marketing trükkjeire?

Mózes Tamás vagyok, a mozestamas.hu Facebook és Instagram hirdetési ügynökség alapítója. 

Az elmúlt 4 évben napi szinten több százezer forintnyi hirdetési büdzsét kezelünk 5 kollégámmal. Az elmúlt időszakban tapasztalom, hogy aki nem tud sok százezret kiadni a hirdetések finanszírozására, az teljesen egyedül marad és “megoldhatja magának a problémáját”. 

Ezen akarok változtatni: újracsomagoltam sikertermékemet, hozzáadtam több különleges hozzávalót és elhoztam Neked egy olyan online kurzust, ami teljesen az alapokról megtanít sikeres, eredményes, pénzt hozó hirdetéseket összerakni a Facebookon és Instagramon. Mellébeszélés nélkül.

Az elmúlt években olyan cégekkel dolgoztunk együtt, mint

Mit gondolsz, ha ők megbíznak bennünk, akkor neked is menni fog? Ha igen, akkor ne várj tovább!

Törődj az email marketinggel - ez lesz az üzleted gerince!

A jövőben esetleg szeretnéd eladni a webshopod? Nagy szükséged lesz az email listára!

Az email az EGYETLEN csatorna, ahol valóban a tulajdonod a vásárló kontaktja és ez egy rendkívüli érték a cégednek. Ha saját email listád van, 100%-ban te birtoklod a vásárlói kapcsolatot. Rendelkezel az elérhetőségeikkel, a saját hírlevélküldő rendszeredben.

Ha bármikor is elgondolkozol a céged eladásán, egy külső befektető az email listád mérete és aktivitási állapota alapján fogja értékelni és árazni a vállalkozásodat. Amikor egy befektető megvásárolja a cégedet, azt szeretné látni, hogy mennyi pénzt tud keresni a meglévő ügyfelekből. Ebben nyújt segítséget az email lista.

Egy jól karbantartott, aktív lista, amely bevételt termel, növeli az értékelésedet is.

Ki fogja a leggyorsabban látni az eredményeket?

Azok az e-kereskedelmi vállalkozások...

amelyek már rendelkeznek bevétellel, már generálnak egy stabil forgalmat, esetleg már van egy meglévő e-mail listájuk, amelyet nem kezelnek aktívan.

Te még nem ott tartasz?

Az eredmények talán lassabban fognak jönni, de így is érdemes elkezdened építkezni. Ha Facebook-on hirdetsz, a Facebook lezárhatja a hirdetési fiókodat. Ha van egy YouTube-csatornád, a Google bármikor kitilthat. Ha email listád van, akkor az teljes mértékben a TIÉD.

Az emaileken keresztül lehetőséged van szilárd és hosszútávú kapcsolatot építeni a vásárlóiddal, ráadásul nyereségesen.