Facebook hirdetéskezelés
kurzus KEZDŐKNEK

Értsd meg a hirdetések alapjait és indítsd el saját hirdetéseid NULLÁRÓL 2 órán belül.

Facebook hirdetéskezelés
kurzus KEZDŐKNEK

Értsd meg a hirdetések alapjait és indítsd el saját hirdetéseid NULLÁRÓL 2 órán belül.

Az organikus elérések bezuhantak, de fizetett hirdetésekkel továbbra is bárkit elérhetsz. A szomszédot és a bankigazgatót is.

A cégvezetők legnagyobb félelme, hogy nem tudják irányítani a Facebook hirdetéseiket, akár kiadták hirdetéskezelőnek, akár nem.

Ha ismered legalább a rendszer működését, akkor ellenőrizni tudod, hogy jó irányba haladnak-e a dolgok.

Megtanítalak, hogy miként hozd ki a legtöbbet hirdetéseidből!

A cégvezetők legnagyobb félelme, hogy nem tudják irányítani a Facebook hirdetéseiket, akár kiadták hirdetéskezelőnek, akár nem.

Ha ismered legalább a rendszer működését, akkor ellenőrizni tudod, hogy jó irányba haladnak-e a dolgok.

Megtanítalak, hogy miként hozd ki a legtöbbet hirdetéseidből!

Az igazság az, hogy hirdetni és pénzt költeni a Facebookon rendkívül egyszerű.

A rendszer úgy van felépítve, hogy bárki könnyen tudjon hirdetést feladni. Aztán amikor elindítod a hirdetéseid, jó eséllyel az eredmények is elmaradnak, és nem érted miért.

Pedig az ok egyszerű. Hiányoznak az alapok, és ezt igazából
sehol nem tanítják meg neked rendesen.

Drága a
kattintás, így könnyű gyorsan sok pénzt kidobni az ablakon

Az eredmények
elmaradnak a várttól, még akkor is, ha sok pénzt költesz

Bonyolult a
hirdetési felület, ráadásul gyakran is változik

Rengeteg kérdésed merül fel,
de nem tudsz kihez fordulni válaszért

Könnyen elakadsz, és
nem tudod hogyan tovább...

Kezdőként igazából két lehetőséged van.

Egy ördögi NEEEsterkurzus

Elkezdhetsz egy mesterkurzust, amiből valóban rengeteg elérhető a piacon.

Aztán egyből a közepébe csapnak: előkerül a pixel, a tartományellenőrzés, az egyéni konverziók.

Te pedig kezdőként könnyen elveszel, hiszen nem az alapokról indul.

Adomány a Facebooknak

Vagy egyből ugorhatsz pár fejest a tengerbe. Sötétben.

Igen, erősen hullámzik és rengeteg a szikla. És elég magasan is vagy.

Lehet, hogy szerencséd lesz. De biztos elindulsz egyedül?

Szerintem egyik se annyira okos döntés kezdőként...

Ahogy egy hatéves gyereket se először egyetemre küldünk, úgy célszerű, ha mi is követjük a példáját és az alapokról kezdve, teljesen a nulláról értjük meg a hirdetések működését, így nem érhet meglepetés.

Ezért kell a Facebook Hirdetéskezelés Kurzus Kezdőknek tananyaggal kezdened a hirdetési pályafutásod.

EZ A KURZUS NEKED SZÓL HA:

Ez a

kifejezetten kezdőknek szóló Facebook hirdetéskezelés kurzus

a következőket tartalmazza

Elmondom, hogy miben MÁS a Facebook, mint más hirdetési platformok és hogyan működik – úgy, hogy végre meg is értsd.

Elmondom, hogy miben MÁS a Facebook, mint más hirdetési platformok és hogyan működik – úgy, hogy végre meg is értsd.

Végigmegyünk a bonyolult szakkifejezéseken, és nem vesszük alapnak, hogy tudod, hogy mi az az egyéni konverzió.

Végigmegyünk a bonyolult szakkifejezéseken, és nem vesszük alapnak, hogy tudod, hogy mi az az egyéni konverzió.

A kurzus elvégzése után két órán belül elindíthatod saját Facebook hirdetéseid, és ezt garantálom is.

A kurzus elvégzése után két órán belül elindíthatod saját Facebook hirdetéseid, és ezt garantálom is.

Tudni fogod mérni az eredményeket és értelmezni is azokat.

Tudni fogod mérni az eredményeket és értelmezni is azokat.

Megtanítalak arra, hogy mire figyelj oda, ha kiszerveznéd a hirdetéseket és megtartanád a KONTROLLT vállalkozásod felett.

Megtanítalak arra, hogy mire figyelj oda, ha kiszerveznéd a hirdetéseket és megtartanád a KONTROLLT vállalkozásod felett.

Másfél órán keresztül válaszolok a leghülyébb, legcikibb kérdésekre – amik MINDEN kezdőben felmerülnek, de SENKI nem meri megkérdezni őket.

Másfél órán keresztül válaszolok a leghülyébb, legcikibb kérdésekre – amik MINDEN kezdőben felmerülnek, de SENKI nem meri megkérdezni őket.

Szenvedés nélkül, végre egyszerűen fogod átlátni az egész hirdetési rendszer működését.

Szenvedés nélkül, végre egyszerűen fogod átlátni az egész hirdetési rendszer működését.

Ha elvégzed a Facebook hirdetéskezelés kezdőknek kurzust,
a következőkre leszel képes:

Megérted a hirdetések működésének alapjait, tisztázódik minden kérdés számodra

Létre fogsz tudni hozni olyan hirdetéseket, amik valós eredményt hoznak - legyen szó feliratkozókról vagy vásárlókról

Be fogod tudni állítani saját hirdetéseid kínlódás és időpazarlás nélkül, teljesen a nulláról

001 - ThinkingCreated with Sketch.

Fejleszted a tudásod, amit a későbbiekben is fel tudsz használni céged népszerűsítése vagy karriered szempontjából

BÓNUSZOK!

A kurzus a következők BÓNUSZOKAT tartalmazza a 6 órányi tananyagon kívül:

A TANFOLYAM TÉMÁI

6 órányi tananyag, szájbarágósan, hogy egy kezdő is megértse.

Minden, amihez szükséged van a rendszer megértéséhez, egy kampány elindításához – teljesen a nulláról.

01

60 perc

Kérdezz-felelek, ahol végigmegyek az ÖSSZES felmerülő kérdésen (100+ kérdés, amit nem mernek feltenni nyilvánosan)

02

4 perc

Mi alapján látja egy felhasználó a facebook hirdetéseket

03

10 perc

Bejegyzéskiemelés – a leggyorsabb módja a saját hirdetéseknek

04

9 perc

Álláshirdetések készítése – ha csak új kollégákra van szükséged, egyszerűen

05

48 perc

A VÁLLALKOZÁSKEZELŐ – szájbarágósan az egész rendszer működéséről, létrehozásáról, pixelről

06

46 perc

hirdetések létrehozása – egy kampány elkészítése, teljesen az elejéről

07

22 perc

kampánycélok – milyen kampányt érdemes futtatnod, hogy pénzt is keress

08

26 perc

egyéni célközönség – hogyan hirdess hatékonyabban

09

5 perc

hasonmás célközönség – a vásárlóidhoz hasonló emberek, teljesen automatikusan

10

12 perc

RÉSZLETES CÉLZÁS – hogyan hirdess hatékonyan érdeklődési kör, magatartás alapján

11

14 perc

elhelyezések – hol jelennek majd meg a hirdetéseid

12

12 perc

Remarketing hirdetések – hogyan érd el újra weboldalad látogatóit

13

9 perc

URL paraméterezés – avagy hogyan tudod PROFI módon követni a hirdetéseid eredményeit Google Analyticsben

14

12 perc

oszlopok – melyik statisztika mit jelent

15

14 perc

bontás eszköz – hogyan tudod elemezni a hirdetéseid teljesítményét

16

3 perc

munkahelyi email és kétfaktoros hitelesítés beállítása – hirdess biztonságosan, letiltás nélkül

17

15 perc

PRO csomag

Érdeklődőkeresési űrlapok – tedd lehetővé ügyfeleidnek, hogy könnyen kapcsolatba lépjenek veled egy űrlapon keresztül, akár weboldal nélkül

18

8 perc

PRO csomag

Dinamikus hirdetések – miként hozz létre több ezer hirdetésverziót pár perc alatt és teszteld őket

19

19 perc

PRO csomag

Azonnali élmény hirdetések – avagy hogyan lehet egy “értékesítési oldalt” létrehozni a Facebookon belül úgy, hogy az ügyfelednek leesik az álla?

20

9 perc

PRO csomag

Tanulási fázis – miért fontos, hogy sok eredményt érj el Facebookon, és mi történik, ha ez nem sikerül?

BÓNUSZ

18 perc

PRO csomag

IOS UPDATE – Mit csinálj, hogy ne álljanak le a hirdetéseid, tartományellenőrzés, események hozzárendelése A-ZS-ig

Mutasd a teljes kurzust

“Ez a tanfolyam az, amit mindenkinek(!) kötelezővé tennék, aki Facebookon hirdetni akar! Mindegy, hogy kezdő az illető, vagy hirdetett már, ez a tanfolyam nagy segítség!”

Fekete Eszter

Ki fogja tartani a tanfolyamot?

Mózes Tamás vagyok, Facebook hirdetési szakértő. Több, mint 30 ügyféllel dolgoztam eddig együtt a legkülönfélébb iparágakból, havonta pedig két új autó árát költöm el – legutóbb 5 millió forintot költöttünk egy nemzetközi eseményre 10 nap alatt – a Facebookon hirdetésekre, ezért a tudásom naprakész: tudom, hogy jelenleg mi működik, és ezt meg is tanítom neked.

Szájbarágósan, lépésről lépésre.

Ügyfeleim nagy része kevésbé jártas az online hirdetésekben, mégis sikerül velük emberi nyelven, bonyolult szakkifejezések használata nélkül megértetni a hirdetési rendszer működését és átadni a leglényegesebb információkat.

A tanfolyamot olyan szemléletmóddal készítettem el, ami az évekkel ezelőtti, teljesen kezdő önmagamnak szól – így kiváló választás azoknak a vállalkozóknak, akik szeretnének teljesen az alapokról indulni.