Értsd meg a hirdetések alapjait és indítsd el saját hirdetéseid NULLÁRÓL 2 órán belül.
Értsd meg a hirdetések alapjait és indítsd el saját hirdetéseid NULLÁRÓL 2 órán belül.
A cégvezetők legnagyobb félelme, hogy nem tudják irányítani a Facebook hirdetéseiket, akár kiadták hirdetéskezelőnek, akár nem.
Ha ismered legalább a rendszer működését, akkor ellenőrizni tudod, hogy jó irányba haladnak-e a dolgok.
Megtanítalak, hogy miként hozd ki a legtöbbet hirdetéseidből!
A cégvezetők legnagyobb félelme, hogy nem tudják irányítani a Facebook hirdetéseiket, akár kiadták hirdetéskezelőnek, akár nem.
Ha ismered legalább a rendszer működését, akkor ellenőrizni tudod, hogy jó irányba haladnak-e a dolgok.
Megtanítalak, hogy miként hozd ki a legtöbbet hirdetéseidből!
A rendszer úgy van felépítve, hogy bárki könnyen tudjon hirdetést feladni. Aztán amikor elindítod a hirdetéseid, jó eséllyel az eredmények is elmaradnak, és nem érted miért.
Pedig az ok egyszerű. Hiányoznak az alapok, és ezt igazából
sehol nem tanítják meg neked rendesen.
Kezdőként igazából két lehetőséged van.
Egy ördögi NEEEsterkurzus
Elkezdhetsz egy mesterkurzust, amiből valóban rengeteg elérhető a piacon.
Aztán egyből a közepébe csapnak: előkerül a pixel, a tartományellenőrzés, az egyéni konverziók.
Te pedig kezdőként könnyen elveszel, hiszen nem az alapokról indul.
Adomány a Facebooknak
Vagy egyből ugorhatsz pár fejest a tengerbe. Sötétben.
Igen, erősen hullámzik és rengeteg a szikla. És elég magasan is vagy.
Lehet, hogy szerencséd lesz. De biztos elindulsz egyedül?
Ahogy egy hatéves gyereket se először egyetemre küldünk, úgy célszerű, ha mi is követjük a példáját és az alapokról kezdve, teljesen a nulláról értjük meg a hirdetések működését, így nem érhet meglepetés.
Ezért kell a Facebook Hirdetéskezelés Kurzus Kezdőknek tananyaggal kezdened a hirdetési pályafutásod.
Elmondom, hogy miben MÁS a Facebook, mint más hirdetési platformok és hogyan működik – úgy, hogy végre meg is értsd.
Elmondom, hogy miben MÁS a Facebook, mint más hirdetési platformok és hogyan működik – úgy, hogy végre meg is értsd.
Végigmegyünk a bonyolult szakkifejezéseken, és nem vesszük alapnak, hogy tudod, hogy mi az az egyéni konverzió.
Végigmegyünk a bonyolult szakkifejezéseken, és nem vesszük alapnak, hogy tudod, hogy mi az az egyéni konverzió.
A kurzus elvégzése után két órán belül elindíthatod saját Facebook hirdetéseid, és ezt garantálom is.
A kurzus elvégzése után két órán belül elindíthatod saját Facebook hirdetéseid, és ezt garantálom is.
Tudni fogod mérni az eredményeket és értelmezni is azokat.
Tudni fogod mérni az eredményeket és értelmezni is azokat.
Megtanítalak arra, hogy mire figyelj oda, ha kiszerveznéd a hirdetéseket és megtartanád a KONTROLLT vállalkozásod felett.
Megtanítalak arra, hogy mire figyelj oda, ha kiszerveznéd a hirdetéseket és megtartanád a KONTROLLT vállalkozásod felett.
Másfél órán keresztül válaszolok a leghülyébb, legcikibb kérdésekre – amik MINDEN kezdőben felmerülnek, de SENKI nem meri megkérdezni őket.
Másfél órán keresztül válaszolok a leghülyébb, legcikibb kérdésekre – amik MINDEN kezdőben felmerülnek, de SENKI nem meri megkérdezni őket.
Szenvedés nélkül, végre egyszerűen fogod átlátni az egész hirdetési rendszer működését.
Szenvedés nélkül, végre egyszerűen fogod átlátni az egész hirdetési rendszer működését.
Megérted a hirdetések működésének alapjait, tisztázódik minden kérdés számodra
Létre fogsz tudni hozni olyan hirdetéseket, amik valós eredményt hoznak - legyen szó feliratkozókról vagy vásárlókról
Be fogod tudni állítani saját hirdetéseid kínlódás és időpazarlás nélkül, teljesen a nulláról
Fejleszted a tudásod, amit a későbbiekben is fel tudsz használni céged népszerűsítése vagy karriered szempontjából
A kurzus a következők BÓNUSZOKAT tartalmazza a 6 órányi tananyagon kívül:
6 órányi tananyag, szájbarágósan, hogy egy kezdő is megértse.
Minden, amihez szükséged van a rendszer megértéséhez, egy kampány elindításához – teljesen a nulláról.
60 perc
Kérdezz-felelek, ahol végigmegyek az ÖSSZES felmerülő kérdésen (100+ kérdés, amit nem mernek feltenni nyilvánosan)
4 perc
Mi alapján látja egy felhasználó a facebook hirdetéseket
10 perc
Bejegyzéskiemelés – a leggyorsabb módja a saját hirdetéseknek
9 perc
Álláshirdetések készítése – ha csak új kollégákra van szükséged, egyszerűen
48 perc
A VÁLLALKOZÁSKEZELŐ – szájbarágósan az egész rendszer működéséről, létrehozásáról, pixelről
46 perc
hirdetések létrehozása – egy kampány elkészítése, teljesen az elejéről
22 perc
kampánycélok – milyen kampányt érdemes futtatnod, hogy pénzt is keress
26 perc
egyéni célközönség – hogyan hirdess hatékonyabban
5 perc
hasonmás célközönség – a vásárlóidhoz hasonló emberek, teljesen automatikusan
12 perc
RÉSZLETES CÉLZÁS – hogyan hirdess hatékonyan érdeklődési kör, magatartás alapján
14 perc
elhelyezések – hol jelennek majd meg a hirdetéseid
12 perc
Remarketing hirdetések – hogyan érd el újra weboldalad látogatóit
9 perc
URL paraméterezés – avagy hogyan tudod PROFI módon követni a hirdetéseid eredményeit Google Analyticsben
12 perc
oszlopok – melyik statisztika mit jelent
14 perc
bontás eszköz – hogyan tudod elemezni a hirdetéseid teljesítményét
3 perc
munkahelyi email és kétfaktoros hitelesítés beállítása – hirdess biztonságosan, letiltás nélkül
15 perc
Érdeklődőkeresési űrlapok – tedd lehetővé ügyfeleidnek, hogy könnyen kapcsolatba lépjenek veled egy űrlapon keresztül, akár weboldal nélkül
8 perc
Dinamikus hirdetések – miként hozz létre több ezer hirdetésverziót pár perc alatt és teszteld őket
19 perc
Azonnali élmény hirdetések – avagy hogyan lehet egy “értékesítési oldalt” létrehozni a Facebookon belül úgy, hogy az ügyfelednek leesik az álla?
9 perc
Tanulási fázis – miért fontos, hogy sok eredményt érj el Facebookon, és mi történik, ha ez nem sikerül?
18 perc
IOS UPDATE – Mit csinálj, hogy ne álljanak le a hirdetéseid, tartományellenőrzés, események hozzárendelése A-ZS-ig
“Ez a tanfolyam az, amit mindenkinek(!) kötelezővé tennék, aki Facebookon hirdetni akar! Mindegy, hogy kezdő az illető, vagy hirdetett már, ez a tanfolyam nagy segítség!”
Fekete Eszter
Mózes Tamás vagyok, Facebook hirdetési szakértő. Több, mint 30 ügyféllel dolgoztam eddig együtt a legkülönfélébb iparágakból, havonta pedig két új autó árát költöm el – legutóbb 5 millió forintot költöttünk egy nemzetközi eseményre 10 nap alatt – a Facebookon hirdetésekre, ezért a tudásom naprakész: tudom, hogy jelenleg mi működik, és ezt meg is tanítom neked.
Szájbarágósan, lépésről lépésre.
Ügyfeleim nagy része kevésbé jártas az online hirdetésekben, mégis sikerül velük emberi nyelven, bonyolult szakkifejezések használata nélkül megértetni a hirdetési rendszer működését és átadni a leglényegesebb információkat.
A tanfolyamot olyan szemléletmóddal készítettem el, ami az évekkel ezelőtti, teljesen kezdő önmagamnak szól – így kiváló választás azoknak a vállalkozóknak, akik szeretnének teljesen az alapokról indulni.